Hans v N Geplaatst: 17 maart 2009 Hans v N 3,2k 361 Geplaatst: 17 maart 2009 Weet niet of Google trend tool al besproken is hier maar voor mij was hij nieuw. Dan denk ik meteen; ik zal vast niet de enige zijn. ;) Een belangrijke klant van me is kampeersupermarkt Obelink (grootste in Nederland). Mijn tak van sport kamperen (in caravan / camper). Ik tik dus in: kamperen, Obelink Resultaat: http://www.google.com/trends?q=obelink%2Ckamperen&ctab=0&geo=all&date=all&sort=0 Mooi is te zien dat: Kamperen (als zoekwoord) minder populair aan het worden is. Obelink (wederom als zoekwoord) steeds populairder en over een langere periode in het jaar. Vraag is natuurlijk of de frequentie een trend aangeeft of dat mensen het nu wel weten. Time flies like an arrow; fruit flies like a banana Link naar reactie
0 nimda Geplaatst: 17 maart 2009 nimda 196 6 Geplaatst: 17 maart 2009 Dat is inderdaad een leuke! Ik vind zelf Google Alerts ook wel leuk. Hiermee houdt ik onder andere nieuwe vacatures in de gaten en natuurlijk wat er over mij wordt geschreven op het internet. http://www.analyzethat.nl -> Reporting, Data Integratie, Geavanceerde analytics, Data en Process mining Link naar reactie
Hans v N
Hans v N
Weet niet of Google trend tool al besproken is hier maar voor mij was hij nieuw. Dan denk ik meteen; ik zal vast niet de enige zijn. ;)
Een belangrijke klant van me is kampeersupermarkt Obelink (grootste in Nederland). Mijn tak van sport kamperen (in caravan / camper).
Ik tik dus in: kamperen, Obelink Resultaat:
http://www.google.com/trends?q=obelink%2Ckamperen&ctab=0&geo=all&date=all&sort=0
Mooi is te zien dat:
Kamperen (als zoekwoord) minder populair aan het worden is.
Obelink (wederom als zoekwoord) steeds populairder en over een langere periode in het jaar.
Vraag is natuurlijk of de frequentie een trend aangeeft of dat mensen het nu wel weten.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag