Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fvddungen
Ik heb naar mijn gevoel iets vreemds. Zo krijg je een aantal jaren niets, maar nu heb ik de afgelopen weken een paar open sollicitaties gekregen in mijn mailbox. Eerst zocht ik er verder niets achter en schreef ik keurig een mail terug dat we niet op zoek zijn naar nieuwe medewerkers. Maar nu na een paar van zulke sollicitaties begint me toch het een en ander op te vallen, namelijk:
1. De cv's zijn uiterst mooi opgemaakt, compleet met kleurenachtergrond e.d.
2. Adresgegevens en telefoonnummers van de persoon staan niet in de cv.
3. Bij werkervaring ontbreken de bedrijfsnaam en adresgegevens. Er staat alleen het soort bedrijf, dus bv meubelzaak of administratiekantoor.
4. Ik kan alleen antwoorden via e-mail.
Ik begin onderhand te twijfelen of die sollicitaties wel echt zijn en dat er dus een luchtje aan zit. Maar ik kan werkelijk niet bedenken wat anders de reden zou zijn dat ik zulke 'sollicitaties' krijg.
Iemand dit ook al in zijn mailbox gehad? En wat denken jullie er van?
Zelfstandige loonslaaf