• 0

Om te beginnen produkten in NL laten maken, maar dan...

Ben bezig met het opzetten van een webwinkel met ondergoed voor mensen die van het boeren-en buitenleven houden. Daar de kleding wereld totaal nieuw voor ons is, (de zakenwereld niet, dus voorlopig vertrouwen we (bijna) niemand) , willen we klein beginnen met alles laten maken in NL. Eerst in niet al te grote oplages, om te kijken of het aanslaat.

Kwaliteit heeft bij ons de hoogste prioriteit, en daar zullen we niet vanaf wijken. Maar, stel dat het zal lopen, en we zouden ons produkt in het buitenland willen laten maken omdat het daar nu eenmaal goedkoper is, hoe kunnen we dan "regelen" dat we wel dezelfde kwaliteit kunnen blijven leveren? Want daar mag geen verschil in komen.

 

En ook nog; Komende week heb ik een afspraak met iemand die het hele traject inclusief levering van spullen, bedrukking, en eventueel private label kan verzorgen. Maar 1 vind ik te weinig, ik wil meer mensen/leveranciers kunnen vergelijken. Weet iemand misschien nog een betrouwbaar adres hiervoor, wat topkwaliteit kan leveren? Via internet blijft t moeilijk om met de juiste mensen in contact te komen. Bedankt weer

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nee, geen naaiatelier, maar een betrouwbare leverancier die een super kwaliteit ondergoed (we beginnen met boxers en misschien nog slips erbij) kan leveren, en eventueel ook de bedrukkingen en private label kan verzorgen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 257 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.