• 0

legaal hoesjes importeren/resellen

ik ben van plan (telefoon)hoesjes te gaan importeren en door te verkopen aan retailers.

Hiervoor moet ik mijzelf inschrijven bij de kvk en heb begrepen dat ik dan ook gelijk geregistreerd sta bij de belasting dienst.

Echter staan er op bepaalde hoesjes een apple logo

 

uit mijn marktonderzoek is naar voren gekomen dat de retaillers hier intresse in hebben , ik vraag me alleen af of ik geen wetten of regels breek, aangezien de hoesjes voorzien zijn van een logo

 

alvast bedankt voor de info

 

ps. ik ben nieuw op dit forum dus als ik iets verkeerd doe of jullie zouden graag iets anders zien, zou ik dit graag willen weten :)

 

edit: typo

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

thnx voor de info

 

moet ik dus even de fabrikant contacten of deze afspraken heeft met apple (in dit geval)

 

Hoe gaat dat verder in zijn werk, ten opzichte van de belastingdienst, moet je aantonen dat deze afspraken gemaakt zijn?

Link naar reactie
  • 0

Hoe gaat dat verder in zijn werk, ten opzichte van de belastingdienst, moet je aantonen dat deze afspraken gemaakt zijn?

 

Het zal de Belastingdienst worst zijn welke afspraken je maakt. De Belastingdienst is wél geïnteresseerd in je omzet en winst, dus je zult een goede boekhouding moeten opzetten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 63 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.