Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roy Claassen
Beste allemaal! Na een aantal maanden afwezigheid en zelfs *schaam* :-[ *schaam* :-[ higherlevel nieteens te hebben bezocht. Ben ik weer even van de partij. Oorzaken van het niet bezoeken en deelnemen aan higherlevel zijn gelukkig drukte geweest en daarnaast helaas ook wat prive zaken.
Inmiddels maakt het bedrijf waar ik medeeigenaar van ben en nog veel belangrijker keihard voor werk! een groei door en dat is dan ook iets wat ik graag uit!
Ik heb mij de komende tijd voorgenomen weer te gaan deelnemen aan de lopende discussies en hier en daar ook zeker een toevoeging te doen waar anderen iets aan hebben. Hopelijk gaat mij dat lukken ;)