• 0

Vertragingen TNT levering deze zomer

Beste mede ondernemers,

 

De afgelopen twee maanden (zomerperiode) hebben wij ontzettend veel vertraging in de levering van onze post via TNT zakelijke post. TNT claimt 97% bezorging de volgende werkdag maar bij ons komt zeker 20 tot 25% van de zendingen pas na twee, of zelfs meerdere dagen aan bij onze klanten. Sommige zendingen doen er zelfs 7 of 8 werkdagen over (!). Ik heb al diverse keren klanten geld terug moeten geven en het kost ons enorm veel goodwill.

 

De problemen lijken zich vooral af te spelen in de regio Amsterdam (Zaandam/Purmerend/Haarlem).

Uiteraard hebben we direct contact opgenomen met TNT maar daar volgt weinig actie op.

 

Nu is mijn vraag of er ook andere ondernemers zijn die sinds de zomerperiode een toename van te laat bezorgde zendingen meemaken. Dit zou mij erg helpen in mijn onderzoek om samen met de TNT de oorzaak van deze vertragingen te vinden.

 

Dank voor alle hulp

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik persoonlijk heb niet meer mails dan normaal gesproken ontvangen. Maar dat van 7 a 8 dagen maak ik iedere maand wel 'n aantal keren mee....ik weet niet precies hoe vaak, niet iedereen mailt dan ook natuurlijk. Ik vind het alleen altijd erg irritant, want de klant is dan bang dat de bestelling zoek is geraakt en ik moet dan zeggen dat ze nog even moet wachten. Wel ben ik tevreden dat het tot dusver altijd (even afkloppen ;) ) alsnog aankomt. In het verleden kwam het best vaak helemaal niet aan maar dat probleem heb ik al lange tijd niet meer.

Link naar reactie
  • 0

Het leveren van post moet normaal de volgende werkdag gebeuren.

 

Vorige week woensdagochtend om 9 uur werd er post bij ons bezorgd, die eigenlijk op dinsdag had moeten worden bezorgd.

s.middags kwam de postbode de post om 14.00 uur bezorgen , en vertelde over het feit dat in de ochtend al iemand

van TNT post had afgeleverd, ze had het al meer gehoord in de wijk, maar ze kon er niets over zeggen.

 

Ja , er zijn veel mensen op vakantie, het kan zijn dat TNT geen personeel had voor die dag, en dat de post blijft liggen,

 

Ik heb wel een adresje voor je www.tntpost.nl en een telefoonnummer: 076 - 527 27 27 ( TNT Business Service)

Misschien kun je hier iets mee.

Je kan me even emailen, dan kan ik je misschien verder helpen,

VGr.

 

Sietse

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.