8Forza8 Geplaatst: 23 september 2009 8Forza8 4 0 Geplaatst: 23 september 2009 Ik ben op zoek naar software om een persoonlijke profiel analyse te kunnen maken. Wie kan mij daar mee helpen of op een idee brengen? Alsvast bedankt. Link naar reactie
0 Frans Sijtsma Geplaatst: 23 september 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 23 september 2009 Hoi 8forza8, Welkom op HigherLevel. Zou je je vraag iets verder kunnen toelichten? Wat verwacht je van de software. Wat voor soort profiel wil je hebben, waarvoor ga je het (ongeveer) gebruiken etc. Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
0 R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 23 september 2009 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 23 september 2009 Wil je alleen het profiel, of de software om die profielen te kunnen maken? in dat laatste geval zou je aanbieders van die profielen kunnen benaderen en vragen welke software zij gebruiken. r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
0 8Forza8 Geplaatst: 23 september 2009 Auteur 8Forza8 4 0 Geplaatst: 23 september 2009 Om de vaardigheden en kwaliteiten van nieuwe danwel "bestaande" medewerkers op objectieve wijze te testen. Er zijn heel veel aanbieders van ppa`s maar wij willen het graag in eigen beheer doen. Link naar reactie
0 Frans Sijtsma Geplaatst: 23 september 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 23 september 2009 HL-moderator Jeroen Bakker is van Paragin met o.a. remindo. Is dat wat je zoekt? Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
0 8Forza8 Geplaatst: 24 september 2009 Auteur 8Forza8 4 0 Geplaatst: 24 september 2009 denk dat we hier wel iets mee kunnen. Ik ga eerst even contact opnemen morgen. Bedankt zovast. Link naar reactie
0 8Forza8 Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur 8Forza8 4 0 Geplaatst: 3 oktober 2009 Frans, we hebben volgende week een afpsraak met een collega van Jeroen. Bedankt en wat mij betreft kan dit item worden gesloten. Link naar reactie
0 NedS Geplaatst: 6 oktober 2009 NedS 17 0 Geplaatst: 6 oktober 2009 Goed dat je met 1 bedrijf al uit de voeten kan. Mocht je toch nog met een andere partij willen praten kunnen wij je misschien ook wel helpen. We hebben al vaker van dit soort tools gebouwd. MKB Suite NedStars - Zorgeloze IT oplossingen Link naar reactie
8Forza8
8Forza8
Ik ben op zoek naar software om een persoonlijke profiel analyse te kunnen maken.
Wie kan mij daar mee helpen of op een idee brengen?
Alsvast bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag