• 0

Wat voor plaatjes trekken de aandacht?

Ik merk bij mezelf dat als ik plaatjes/foto's moet uitkiezen om ergens bij te plaatsen dat ik dat heel moeilijk vind. Dus bijvoorbeeld bij persberichten, berichtjes die andere sites plaatsen, berichtjes in nieuwsbrieven van andere sites etc.

 

Ik wil natuurlijk potentiele klanten triggeren om door te klikken en aangezien een deel van de mensen meer nr plaatjes kijkt dan nr tekst, is het plaatje natuurlijk heel belangrijk.

 

Twee concrete voorbeelden:

Eerst: product altijd met een kindje erbij? Of kan een los product ook?

 

Ander voorbeeld: moet er uberhaupt altijd een product opstaan? Probleem is dat wij veel verschillende producten verkopen en dat ik bang ben dat als ik bijvoorbeeld een plaatje van een kledingstuk kies dat mensen dan denken: oh die verkopen kleding. Ik ben nu bezig met het kiezen van een plaatje voor een site waar op 1 pagina 25 winkels staan die ieder een klein vierkantje hebben. Dit zijn allemaal babywinkels en ik overweeg bijvoorbeeld nu om een blote baby als plaatje te doen om niet meteen in een bepaalde categorie geduwd te worden. Aan de andere kant, loop ik daarmee een plek mis om een product te promoten.

 

Heeft er hier iemand een mening over plaatjes, wat werkt wel, wat werkt niet etc?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

@Manon: ik zou graag eens over een tijdje jouw evaluatie horen van de werking van Flavourites voor jou shop.

 

Het woord: "bioleuk" is een mooie vondst. Ik herinner me een HL-topic van een paar jaar geleden waarin werd gestoeid met het opkomende biologische denken en welke termen dan gebruikt konden worden.

 

Ik ga even zoeken op scharrelkatoen en dan plak ik de link er nog even bij.

 

Ard

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=19679;start=msg162809#msg162809

 

Hij zit verstopt in de verzameltopic over bedrijfsnamen. Het begint op pagina 34 hiervan. ;D Toch wel amusant om dingen van anderhalf jaar geleden terug te lezen.

 

Link naar reactie
  • 1

Flavourites biedt verschillende mogelijkheden en ik hoor van medewebwinkeliers zeer positieve verhalen dus wij gaan er ook mee aan de slag. Bioleuk is een vondst van hen en ik vind het ook een hele toepasselijke. Wij zaten daar namelijk ook te moeilijk over te denken: hoe zeg je nou dat je geen geitenwollensokken bio winkel bent...

Nou: bioleuk dus :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.