Welke andere fora bezoeken we?

Aanbevolen berichten

Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke andere fora er zoal bezocht worden door de leden van HL.

Wellicht zitten er nog handige tips tussen!

 

Zelf heb ik niet zoveel andere zakengerelateerde fora om te bezoeken, heb genoeg aan HL omdat daar al zoveel te vinden maar privé ben ik altijd nog wel geinteresseerd in

 

[*]autogerelateerd, zoals audiforum, autoweek

[*]horloges, zoals dezinvanluxe.nl, horlogeforum.nl

[*] fok! forum, om gewoon een beetje domweg rond te lezen in die afzeiktopics, lekker simpel zien wat er zoal leeft en waar "men"zich druk om maakt.

 

 

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

Een forum dat ik al vrij lang bezoek, ook al voordat ik begon als ondernemer is dat van het TV-Programma Tros Radar. Ooit een keer begonnen omdat ik een klacht had over een product en benieuwd was of er meerdere mensen met soortgelijke klachten rondliepen. Nu merk ik echter dat het lezen van dit forum enorm veel informatie oplevert over hoe mensen (en dus potentiële klanten) denken. Wat verwachten zij van een product? Wat verwachten zijn van de verkoper/leverancier? Welke service vindt men goed/slecht etcetera. Hoe denkt de klant? Hier kan ik als ondernemer meteen op inspringen en mijn voordeel mee doen. Komt nog bij dat sommige topics erg vermakelijk zijn om te lezen. ;D

 

Voor het overige ben ik min of meer gestopt met het volgen van en deelnemen aan internetfora. Op veel sites is het niveau bedroevend en fatsoen ver te zoeken. Vooral wanneer het over politiek en maatschappij gaat. Daarnaast gaat de volgende wijsheid naar mijn mening nog steeds op: Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. ;)

Link naar reactie
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/69009 al weer heel lang :) Daar is m'n basiskennis uit voort gekomen. Nu ben ik hier actief om die kennis om websites te ontwikkelen op anderen over te brengen en de boel er omheen te organiseren ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.