A_A Geplaatst: 24 oktober 2009 A_A 93 33 Geplaatst: 24 oktober 2009 Het kan zo zijn dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien, indien zo mijn excuses. Bij andere fora heb je de mogelijkheid als er een nieuw bericht is geplaatst in een topic, je door middel van een knopje er gelijk naar toe verwezen wordt. Is het mogelijk om deze feature toe te voegen? Always think beyond stage 1. Link naar reactie
A_A Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur A_A 93 33 Geplaatst: 24 oktober 2009 Oeps, heb dat andere topic niet gezien. Kan misschien deze verwijderd worden en mijn bericht daarin gestopt worden? Always think beyond stage 1. Link naar reactie
Johannes Regelink Geplaatst: 24 oktober 2009 Johannes Regelink 383 40 Geplaatst: 24 oktober 2009 Gebruik je de home pagina niet? Die gaat automatisch naar het juiste bericht. Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren Link naar reactie
A_A Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur A_A 93 33 Geplaatst: 24 oktober 2009 Nee, niet standaard. Als ik eenmaal op het forum ben, ga ik niet meer terug naar de homepage. Always think beyond stage 1. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen