Ik ben bezig met het opstellen van een contract tussen twee BV's.
Nu is het volgende model mij bekend als de bestuurder van de BV een natuurlijk persoon is:
De Besloten Vennootschap met beperkte aansprakelijkheid "Naam bedrijf" gevestigd te "Vestigingsplaats" gelegen aan de "Adres" rechtsgeldig vertegenwoordigd door:
De ondergetekenden:
Titel : De heer
Naam : xxx
Voorletter(s) : xxx
Adres : xxx
Postcode : xxx
Telefoon : xxx
KvK nummer : xxx
hierna (samen) te noemen “xxx”,
Maar nu vraag ik mij af hoe dit op te stellen indien de (enig) bestuurder van de BV een andere BV is, in het geval van een holding-werkmij structuur. Hierbij is holding officieel de vertegenwoordiger, is het dan voldoende de gegevens te vervangen door "De Besloten vennootschap "Holding BV"? Of moet deze holding bv in hetzelfde contract weer vertegenwoordigt worden door een natuurlijk persoon zodat je zoiets krijgt:
De Besloten Vennootschap met beperkte aansprakelijkheid "Naam werkmij" gevestigd te "Vestigingsplaats werkmij" gelegen aan de "Adres werkmij" rechtsgeldig vertegenwoordigd door:
De Besloten Vennootschap met beperkte aansprakelijkheid "Holding BV" gevestigd te "Vestigingsplaats holding" gelegen aan de "Adres holding" rechtsgeldig vertegenwoordigd door:
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pd
pd
Goedenmiddag,
Ik ben bezig met het opstellen van een contract tussen twee BV's.
Nu is het volgende model mij bekend als de bestuurder van de BV een natuurlijk persoon is:
Maar nu vraag ik mij af hoe dit op te stellen indien de (enig) bestuurder van de BV een andere BV is, in het geval van een holding-werkmij structuur. Hierbij is holding officieel de vertegenwoordiger, is het dan voldoende de gegevens te vervangen door "De Besloten vennootschap "Holding BV"? Of moet deze holding bv in hetzelfde contract weer vertegenwoordigt worden door een natuurlijk persoon zodat je zoiets krijgt:
Graag uw visie hierop, alvast hartelijk dank.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag