• 0

Idee maar nog geen ondernemingsplan..?

Heb je wel een idee maar nog geen ondernemingsplan?

Ik ben op zoek naar een starter die een briljant idee heeft voor een nieuwe onderneming maar het nog niet daadwerkelijk heeft kunnen vertalen naar een ondernemingsplan.

Hier zou ik je graag bij willen helpen!

Ik ben vierdejaars studente economie en heb al eerder een starter geholpen om een idee naar de werkelijkheid te vertalen, met succes.

Als pré-afstudeeropdracht zou dit voor mij een uitdaging zijn!

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Jaaaaaaaa!!! ik!!!!! ;D Maar ik ben geen technostarter :-[

 

Ik heb wel genoeg ideeen en heb ook dringend behoefte aan een ondernemingsplan. Ik ben een bedrijfje gestart wat exclusieve ledermode en sieraden enzo importeert en in opdracht laat maken. ik beschik hiervoor over uitzonderlijke middelen, maar niet genoeg geld, dus tijd om eens met de bank te gaan praten. Een goed ondernemingsplan zou zeker helpen.

 

Groetjes, Marc

Link naar reactie
  • 0

Hallo Loes81,

 

Ik ben dedrijfsleider bij een veringscomponenten bedrijf voor de fietsindustrie. Dit bedrijf is een volle dochter van een grote Duitse onderneming. Ik ben van plan om een dergelijk bedrijf voor mezelf te beginnen samen met een aantal oud- en huidige kollega´s.

Ik heb reeds een behoorlijke ervaring met dergelijke bedrijven, maar het nieuwe bedrijf waar ik momenteel aan werk krijgt als startende firma toch al direkt een behoorlijke omvang, waardoor het idee goed doordacht moet zijn om de risico´s te minimaliseren.

Echter het uitwerken van een goed ondernemingsplan is geent op een aantal basisprincipes maar het uitwerken daarvan vergt veel tijd.

Aangezien ik naast mijn fulltime functie nog een aantal tijdrovende functies bekleed heb ik voor een uitwerken van een goed doordacht plan te weinig tijd en ben dan geinteresseerd in een samenwerking.

Ik hoop niet dat dit berichtje veel te laat komt! :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.