• 0

Inkopen: waar vind ik leveranciers van product x?

Excuus als dit op de verkeerde plek is gepost of al eens is behandeld, maar ik ben vrij nieuw op dit forum en met de zoekfuncties vond ik niet wat ik zocht.

 

Waar gaat het om?

 

Ik zou graag wat producten in ons assortiment op willen nemen die ik bij buitenlandse vergelijkbare winkels wel vind. Als voorbeeld: Een bewaarblik/trommel in de vorm van zo'n oude timmermans/lunchtrommel met scharnierend deksel. Die zijn dus wel te koop met Engelse tekst, maar ik zou hier graag een Nederlandse variant van uitbrengen. Nu vind ik het niet meevallen om een partij te vinden die zoiets produceert en/of een standaard product op voorraad heeft waar ik de interesse mee kan peilen. Om te kijken of het wel loopt lijkt het me financieel niet haalbaar om zelf al ergens (Azië?) zoiets te laten produceren.

Hoe en waar vind ik partijen om (op kleine schaal) eigen producten te ontwikkelen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

ga eens praten met de mannen en vrouwen van zaanlandia (www.zaanlandia.com) zij leveren vanuit voorraad onbedrukte blikken vanaf 100 stuks. Die blikken kun je vervolgens weer laten bedrukken door middel van bijvoorbeeld tampondruk

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie
  • 0

Je kan ook een overzicht vinden op de PromZ.nl website. Als je in de zoekmachine [blik] invoert dan zie je veel mogelijkheden.

 

Uiteraard wil je zo scherp mogelijk inkopen tegen een lage voorraad. Het maken van je eigen serie tincans vraagt zijn eigen mallen en daar zit hem een aardige kostprijs in. Misschien dat je bekende merken (mag je die gebruiken?) in de markt kan zetten en aan het buitenland vragen of zij er ook interesse voor hebben. Zo verstoor je je eigen markt niet maar kun je wel een goede prijs krijgen en continuiteit.

 

Ik ben benieuwd hoe het je verder vergaat.

 

Succes,

Rick

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

@seb: Zaanlandia had ik ook al gevonden, dank je. Ik zal ze morgen eens bellen om te horen wat de mogelijkheden zijn.

Verder was mijn vraag ook in het algemeen: hoe vinden jullie partijen voor je assortiment, of als partner om zelf een product te ontwikkelen? Ik vind dit nog een van de lastigste dingen van zelfstandig ondernemer zijn. Ik probeer wel beurzen te bezoeken om ideeën op te doen en heb daar ook leuke leveranciers gevonden, ik lees in bladen en als ik fabrikanten vermeld zie, dan benader ik die. Maar veelal heb ik produktideeën in mijn hoofd, of een variant op iets bestaand en dan kan ik dat niet vinden.

De vraag is natuurlijk of ik de enige ben die dan zo'n product zoekt, of dat meerdere mensen zich die vraag stellen ;D.

 

@rick: dank je, die site ga ik eens bekijken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.