Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
arjens13
Beste allemaal,
Op dit moment hou ik mij bezig met het starten van een eigen bedrijf, op het gebied van import van bovenkleding.
Mijn werkzaamheden liggen deels in Servie. Hoewel ik daar al de nodige contacten heb, en dus al wel wat eigen ervaringen heb opgedaan, of ervaringen die worden gedeeld door mijn contactpersonen, heb ik een vraag.
Zijn er hier ondernemers/mensen die zakelijke belangen hebben in Servie?
Ik ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen, gewoon uit Nederlands oogpunt.
Dus ervaringen over het zaken doen en wellicht langere tijd verblijven, hoe jullie contacten zijn. van alles en nog wat.
Een mede HL'er had mij al aangeschreven, maar ben gewoon benieuwd of er meerdere zijn.
Mijn interesse is gewoon puur persoonlijk en uit interesse, en het lijkt mij interessant om de ervaringen te delen.
Ik zie jullie berichten graag tegemoet.
groeten
Arjen