Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SarahWel
Omschrijving van je concept:
Momenteel ben ik bezig met het ontwerpen van een website waarin de agenda van netwerkfeesten en evenementen van geheel Nederland centraal staat. Achter het evenement of netwerk staat de button mogelijkheid om voor een nader te overeen te komen bedrag jezelf als persoon of bedrijf in te schrijven. Er bestaat ook de mogelijkheid om je in te schrijven en te wachten op een uitnodiging waarna er bij de entree al dan niet zal worden betaald
Zo brengen we bedrijven met andere geinteresseerde bedrijven/werkzoekenden/zzpers samen. Deze laatstgenoemde uitnodigen per e-mail of schriftelijk werkt al lange tijd niet meer. Onze site biedt direct geinteresseerden wat uiteindelijk meer potentie biedt op feesten en evenementen.
Ik heb vijf jaar gewerkt op een evenementenbureau in Amsterdam Zuid. Wij organiseerden tal van netwerkfeesten in Amsterdam voor onder andere Ebel, ABN Amro, G-Star en Suitsupply. In Amsterdam was het nooit moeilijk om een gewenst resultaat te bereiken. In andere steden was het vaak lastiger om nieuwe interessante mensen binnen het netwerk/feest te krijgen. Vanuit dit probleem ben ik met een zakelijke collega dit concept/website gestart.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
We hebben na we onze banen hebben opgezegd 24/7, 4 maanden aan dit concept gewerkt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
We willen bedrijven voordeliger en efficienter tot elkaar brengen dan momenteel wordt gedaan met netwerkfeesten/evenementen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
vrijwel uniek in Nederland, althans niet zoals wij het willen opzetten met mogelijkheid tot inschrijven en de website wordt momkai in elkaar gezet, bekend in de online wereld en Amsterdam.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wat jullie dit concept voor kans geven?
En hoe we bedrijven in bijvoorbeeld Friesland, Limburg etc het beste kunnen bereiken?? We hate callcenters!