• 0

Advertentie abonnement afsluiten met particulieren

Beste mensen van Higherlevel,

Ik weet niet of ik met deze vraag helemaal in het correcte sub-topic zit, maar het is wel een financiële aangelegenheid.

Ik ben momenteel bezig met het uitwerken van een concept, waarbij particulieren reclame laten maken een belangrijke rol speelt. Kort gezegd wil ik weten of het mogelijk is om een particulier een bedrag (b.v. €25,- per maand) te geven. Als tegendienst zal deze particulier dan als reclame drager fungeren.

Is dit mogelijk? Het gaat om grote aantallen, en het zou bijzonder onpraktisch zijn als iedere particulier voor dit doel in dienst genomen zou moeten worden. €25,- contant toeschuiven is uiteraard ook niet mogelijk.

Heeft iemand van jullie een idee in wat voor een constructie je dit zou kunnen gieten?

Alvast bedankt!

Groet,

Klaas Jan

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Lijkt me lastig, zat toevallig echter gisteren een programma te kijken over promo bedrijven zie buzzen. Daarbij krijgt iemand producten om een bepaald product te buzzen. Zo heet dat bedrijf ook geloof ik dus wellicht vergelijkbaar om te bekijken hoe ze dat regelen. http://buzzer.nl/

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 0

Ik ben momenteel bezig met het uitwerken van een concept, waarbij particulieren reclame laten maken een belangrijke rol speelt. Kort gezegd wil ik weten of het mogelijk is om een particulier een bedrag (b.v. €25,- per maand) te geven. Als tegendienst zal deze particulier dan als reclame drager fungeren.

Op wat manier fungeren de consumenten dan als reclamedrager? In Groningen zag ik weleens fietsen met een ING-reclame-bord tussen het frame. Als ze actief moeten promoten lijkt het eerder op arbeid en zal het eerder zo' constructie worden. Anders wellicht een soort van gift?

http://www.Managementlessen.nl | Video's voor managers over leiderschap, management, innovatie, marketing en meer.

http://www.linkedin.com/in/wpjoosten

• 0
Op wat manier fungeren de consumenten dan als reclamedrager? In Groningen zag ik weleens fietsen met een ING-reclame-bord tussen het frame. Als ze actief moeten promoten lijkt het eerder op arbeid en zal het eerder zo' constructie worden. Anders wellicht een soort van gift?

Grappig dat je dit voorbeeld noemt, dit lijkt redelijk op wat wij willen doen. Verschil is dat die ING fietsen vaak van de ING zelf zijn. Het is vrij gebruikelijk om je werknemers een fiets te geven met reclame voor je eigen bedrijf. Maar zou je ook mensen kunnen betalen om passief reclame te maken voor een bedrijf dat daarvoor betaald?

• 0

Lijkt me lastig, zat toevallig echter gisteren een programma te kijken over promo bedrijven zie buzzen. Daarbij krijgt iemand producten om een bepaald product te buzzen. Zo heet dat bedrijf ook geloof ik dus wellicht vergelijkbaar om te bekijken hoe ze dat regelen. http://buzzer.nl/

Mooi concept dat buzzen. Het nadeel is alleen dat de "buzzers" er niet voor betaald krijgen. Juridisch kunnen we daar dus weinig van af kijken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar