Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nveenman
Wat vinden jullie van de nieuwe dienst van van dale, beschikbaarheid van hun woordenboek over imode? (http://www.vandale.nl/nieuws/actualiteit/)
Mobiele ontwikkelingen vind ik altijd interessant, en daarom ben ik ook benieuwd naar jullie mening over dit nieuwe type dienst. Waarom nieuwe type dienst? nou, je hebt amusement, actualiteit, maar verder zijn er weinig mobiele kennis diensten, zoals het woordenboek.
Persoonlijk vind ik het een goede zet van van dale om mobiel te gaan, zo kunnen ze hun doelgroepen ook terwijl ze niet achter hun bureau zitten bereiken. Alleen raar dat ze alleen kiezen voor imode.. waarom niet meteen ook live en t-zones?
En nee, ik ben niet van van dale, ik ben gewoon een mobiele techniek freak :)