• 0

stedelijke netwerken via twitteraccounts

Heb mijn bericht weggehaald omdat"!"!"!"!????

 

Net een mail gekregen dat mijn concept geen groen licht krijgt van twitter omdat ik er uiteindelijk commerciele doelen mee zou behalen.

 

Ik had al een mail gestuurd in hoeverre ik twitter mocht gebruiken.

 

Had ik al wel een beetje verwacht

 

Toch bedankt

 

Foursquare is in samenwerking met twitter en daar gaan serieus grote bedragen in om; veel te groot voor mij

 

Helaas

 

Weg leuk idee haha

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja.

 

Locatie-gebaseerde twitter-berichten gebruiken. Deze op een google-map plotten en tonen in een iPhone-applicatie gebaseerd op de augmented reality-browser layar (www.layar.eu).

 

Sowieso, de basis is erg leuk. Daar kun je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer mee.

 

Niet helemaal in dezelfde straat maar ook gaaf: www.foursquare.com

 

Ik ben sowieso groot fan van lokale initiatieven op gebied van social-networking. Dus ik krijg het van dit soort initiatieven wel warm! :)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Mariefleur!

 

Laat je hier niet door uit het veld slaan. Het commerciele aspect van jouw idee kan op twitter plaatsvinden maar je zou (via de API) ook de aggregeerde data op een andere manier kunnen tonen. De daadwerkelijke commercie vind dan plaats op jouw platform, niet op dat van twitter.

 

Dit is een typisch concept wat heel makkelijk en snel op te zetten is (de basis). Iets waar je m.i. gewoon voor moet gaan. Bovendien is het idee zo simpel dat het gemakkelijk te kopieren is (binnen een week?).

 

Ik zou er gewoon voor gaan.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.