michael63 Geplaatst: 11 november 2003 michael63 129 1 Geplaatst: 11 november 2003 Heb nu de smaak te pakken, dus......... Wat vinden wij van de jaarlijkse bijdrage aan de KvK? Mijn stelling is: AFSCHAFFEN, behalve de bijdrage voor het Handelsregister. Of heeft iemand van jullie daar ook een ander idee over? Groet, Michael Klijn. www.droombureau.nl Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 12 november 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 12 november 2003 Ehmmmm ... Wat doet de KvK verkeerd in jouw opinie? Dat schiet een stuk makkelijker ;) Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 Ronald Kleverlaan Geplaatst: 13 november 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 13 november 2003 Even denken. KvK doet volgens mij: - Registratie van bedijven - Deponering van jaarstukken Dat is verplicht volgens mij en daar zie ik ook geen problemen in. Daarnaast geven ze wat advisering over ondernemen en advies aan starters als ik het goed heb. Heb je daar problemen mee? Maar daar betaal je toch ook niet voor (ok, indirect vanuit belastingen wel natuurlijk). Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
michael63
michael63
Heb nu de smaak te pakken, dus.........
Wat vinden wij van de jaarlijkse bijdrage aan de KvK?
Mijn stelling is: AFSCHAFFEN, behalve de bijdrage voor het Handelsregister.
Of heeft iemand van jullie daar ook een ander idee over?
Groet,
Michael Klijn.
www.droombureau.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag