Ik wou jullie allen even laten weten dat de voorbereidingen m.b.t. de LifeStylezz Expo GOED Lopen, er zijn zelfs al enige sponsoren, optieve sponsoren en enkele deelnemers aanmeldingen binnen,.......en dat terwijl de feitelijke aquisitie pas......1/2 maart.....2004....van start gaat....
moest ik even kwijt.....
Thoughts are meant to live their own life and to be shared with others and cherished by millions
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MissM@c
MissM@c
Ik wou jullie allen even laten weten dat de voorbereidingen m.b.t. de LifeStylezz Expo GOED Lopen, er zijn zelfs al enige sponsoren, optieve sponsoren en enkele deelnemers aanmeldingen binnen,.......en dat terwijl de feitelijke aquisitie pas......1/2 maart.....2004....van start gaat....
moest ik even kwijt.....
Thoughts are meant to live their own life and to be shared with others and cherished by millions
Hilde M.Makkinje
MissM@c LifeStylezz BV
info@LifeStylezz.nl
0649-058277
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2482-hey-guys-er-zit-schot-in-de-zaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag