Ga naar inhoud

literatuur over prijsdiscriminatie in markten

Geplaatst:

garma

Hallo,

 

Ik ben werkzaam als marketingstrateeg bij een middelgroot b2b bedrijf en we zijn hier stevig aan het nadenken over onze strategie. Ik ben op zoek naar literatuur over de vraag hoe je het beste een prijs kan bepalen voor een bepaald product in een markt, en hoe je kunt zien of jouw prijs te hoog of te laag is. Kan iemand me op weg helpen?

 

Ter illustratie, stel je hebt een markt waar klein, midden en grote bedrijven in zitten en je hebt 2 versies van je product, en 90% van je klanten koopt je dure versie, betekend dat dan dat je dure versie te goedkoop is?

 

Ik zoek eigenlijk literatuur van een autoriteit op dit gebied, niet de standaard modellenboeken

 

Thanks!

Featured Replies

Er zijn geen berichten om weer te geven
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.