rodeo123 Geplaatst: 4 maart 2010 rodeo123 2 0 Geplaatst: 4 maart 2010 Als een leverancier (crediteur) zijn spullen niet levert en je hebt al wel betaald (inkoop), hoe moet je dit verwerken in je administratie voor de belasting? Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 4 maart 2010 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 4 maart 2010 Worden ze ook niet meer geleverd? In dat geval zou ik het als kosten afboeken (niet op je inkoop) maar op een aparte rekening zodat je duidelijk kan zien wat je kosten van dubieuze crediteuren zijn. Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
0 John Kode Geplaatst: 6 maart 2010 John Kode 1,1k 114 Geplaatst: 6 maart 2010 En rodeo, voor zover nodig: boeken excl. BTW, want die heb je al als voorbelasting geclaimd. groet, John Link naar reactie
rodeo123
rodeo123
Als een leverancier (crediteur) zijn spullen niet levert en je hebt al wel betaald (inkoop),
hoe moet je dit verwerken in je administratie voor de belasting?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag