rodeo123 Geplaatst: 4 maart 2010 rodeo123 2 0 Geplaatst: 4 maart 2010 Als een leverancier (crediteur) zijn spullen niet levert en je hebt al wel betaald (inkoop), hoe moet je dit verwerken in je administratie voor de belasting? Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25536-dubieuze-crediteuren/ Delen op andere sites More sharing options...
0 djluc Geplaatst: 4 maart 2010 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 4 maart 2010 Worden ze ook niet meer geleverd? In dat geval zou ik het als kosten afboeken (niet op je inkoop) maar op een aparte rekening zodat je duidelijk kan zien wat je kosten van dubieuze crediteuren zijn. Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25536-dubieuze-crediteuren/#findComment-265052 Delen op andere sites More sharing options...
0 John Kode Geplaatst: 6 maart 2010 John Kode 1,1k 114 Geplaatst: 6 maart 2010 En rodeo, voor zover nodig: boeken excl. BTW, want die heb je al als voorbelasting geclaimd. groet, John Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25536-dubieuze-crediteuren/#findComment-265321 Delen op andere sites More sharing options...
rodeo123
rodeo123
Als een leverancier (crediteur) zijn spullen niet levert en je hebt al wel betaald (inkoop),
hoe moet je dit verwerken in je administratie voor de belasting?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25536-dubieuze-crediteuren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag