Gast Videobot Geplaatst: 18 maart 2010 Gast Videobot Geplaatst: 18 maart 2010 Dit topic bevat reacties op de video Jacob Gelt Dekker: Er is maar één persoon die in de weg staat van jouw succes: jijzelf! Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 18 maart 2010 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 18 maart 2010 als je vragen hebt die je aan deze ondernemer Jacob Gelt Dekker wil stellen, stel ze dan hier. Ik nodig Jacob dan uit om de discussie hier on-line te voeren! Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
Robbert12 Geplaatst: 18 maart 2010 Robbert12 653 61 Geplaatst: 18 maart 2010 als je vragen hebt die je aan deze ondernemer Jacob Gelt Dekker wil stellen, stel ze dan hier. Ik nodig Jacob dan uit om de discussie hier on-line te voeren! Edo, leuk filmpje. Had hem pas al gezien op je site en vond het een erg leuk item. Zeker omdat ik zelf ook altijd het credo gebruik: Er is maar één persoon die in de weg staat van jouw succes: jijzelf! Reus voor mij als dank voor de uren kijkplezier die ik heb beleefd op je site! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen