Begin vorige maand heb ik een bestelling bij Dell geplaatst. Deze heb ik later alsnog besloten te annuleren en dat bleek geen probleem te zijn.
Ik heb alleen inmiddels al tientallen e-mails en telefoontjes moeten sturen/plegen, om mijn geld terug te kunnen ontvangen. Vorige week werd ik door de 3e afdeling waar ik inmiddels contact mee had gebeld dat mijn verzoek doorgespeeld moest worden naar een 4e afdeling. Deze zijn telefonisch en per e-mail niet bereikbaar en het duurt 2 maanden voordat ik mijn geld terug heb.
Ik wacht inmiddels al 5 weken en het gaat om een redelijk hoog bedrag. Kan ik iets doen om mijn geld sneller terug te krijgen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ujjain
ujjain
Begin vorige maand heb ik een bestelling bij Dell geplaatst. Deze heb ik later alsnog besloten te annuleren en dat bleek geen probleem te zijn.
Ik heb alleen inmiddels al tientallen e-mails en telefoontjes moeten sturen/plegen, om mijn geld terug te kunnen ontvangen. Vorige week werd ik door de 3e afdeling waar ik inmiddels contact mee had gebeld dat mijn verzoek doorgespeeld moest worden naar een 4e afdeling. Deze zijn telefonisch en per e-mail niet bereikbaar en het duurt 2 maanden voordat ik mijn geld terug heb.
Ik wacht inmiddels al 5 weken en het gaat om een redelijk hoog bedrag. Kan ik iets doen om mijn geld sneller terug te krijgen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26233-problemen-met-betaling-van-dell/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag