Randal99 Geplaatst: 3 mei 2010 Randal99 55 2 Geplaatst: 3 mei 2010 Goeiedag HL'ers.. Ik wil het even hebben over boven vermeld onderwerp, door te doen van wat feedback dat ik wil genereren om te checken als een idee/projekt dat ik in mind heb zal kunnen werken. En, zo'n topic zal bij auto fabrikanten ook wel vaak aan de orde komen, n.l. The future of cars, petrol products/ groen rijden, biodiesel etc... Een van mijn vragen is: Waar gaat de benzine van een auto naar toe, vervliegt het...? Hoe lang kan smeerolie mee in een auto...? Mocht ik goede reacties krijgen, dan launch ik mischien mijn future gedachte voor auto motoren of motoren in general... Bijvoorbaat dank !! www.twitter.com/readerstreet Link naar reactie
Howard Geplaatst: 3 mei 2010 Howard 87 2 Geplaatst: 3 mei 2010 Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Wil je feedback van ons? Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 3 mei 2010 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 3 mei 2010 Hoi Randal Dit zijn geen vragen voor een ondernemersforum, en daarom gaat dit topic op slot Wellicht dat je op een autoforum meer respons krijgt. Tip: google eens op 'verbrandingsmotor' Succes Frans HL-admin Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Aanbevolen berichten