I love G'apps

Aanbevolen berichten

Het heeft nergens wat mee te maken, maar ik moet het even kwijt. Ik gebruik al jaren Google Docs en Google Calendar als samenwerkingstool voor projecten met partners in het buitenland.

 

Recent gebruik ik Google Sites om de projecten te organiseren. Ik moet zeggen, het is helemaal geweldig. Het opzetten van een projectsite voor het #cotevent op 1 juli aanstaande heeft me iets meer dan een halve dag gekost. Het ziet er niet geweldig uit, maar het werkt als een speer. Daar was ik vroeger weken mee bezig. En het werkt ook. Na twee dagen bijna 50 aanmeldingen. Dat wordt een mooi feest.

 

Google Site is goed te combineren met allerlei andere zaken zoals twitter en LinkedIn, dankzij allerlei widgets. Prachtig.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Tja, dat weet ik dan net weer niet. Dat is voor samenwerkingssites ook niet zo relevant. Er zit wel een seo module op, maar die heb ik nooit geprobeerd.

 

Mijn eigen site staat wel op pagina 1 (http://www.google.nl/search?q=nils+de+witte) onder NeBIB (waar ik al twee jaar niet meer werk) en HigherLevel :-)

 

Als iemand weet hoe je een G'site goed plugt in de zoekresultaten, dan hoor ik dat graag.

 

Er zijn wel zo'n 60 bezoekers per dag op de site. Meestal al gevolg van getwitter door de organisatie (http://twitter.com/#search?q=%23cotevent)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.