Ga naar inhoud

Verzekering Affiliate

Geplaatst:

gast342342

Beste,

Ik wil een nieuw project starten en mensen informatie over verzekeringen geven, ik zet natuurlijk ook linkjes van affiliate erbij zodat ze makkelijk bij OHRA een verzekering kunnen aanvragen.

Moet ik dan een vergunning hebben? Want ik bied zelf geen verzekeringen aan maar ik maak reclame voor

OHRA bijvoorbeeld.

Ik kon niks vinden bij de zoekbalk over verzekeringen affiliate dus vandaar mijn vraag!

Nick

Featured Replies

Geplaatst:

trolink

Als je gewoon doorlinkt kan ik mij niet voorstellen dat je een vergunning moet hebben. Ik onderhoud ook een website waar wij gewoon dit soort links plaatsen. Anders zal dit soort links ook niet bij TradeTracker etc staan.

Geplaatst:

gast342342

• Auteur

Daar ben ik het met je eens maar hoorde ergens dat het niet mocht, dus dacht vraag even op Higherlevel daar zitten de experten :)

Geplaatst:

trolink

Als je zeker wilt zijn dan kun je het beste even contact opnemen met je affiliate boer. Ik heb dat niet gedaan dus ik zeg alleen wat ik zelf denk. Erg mooie commissies zijn er per sale / lead!

Geplaatst:

gast342342

• Auteur

Nu hoor ik iemand die zegt dat het met AFM te maken heeft en als hun daar achterkomen dat je dat zonder verzekering doet ben je flink wat geld kwijt,,,weet niet of dat klopt?

Geplaatst:

John B

Lees de reacties van Norbert nog eens na in je eerdere vraag. Geeft dat meer inzicht?

Geplaatst:

gast342342

• Auteur

Ja ik zie het duidelijk! Bedankt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.