• 0

Syntens Innovatie top100 MKB

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben er geweest. De eerste mededeling was, dat van de driehonderdzoveel bedrijven die hadden ingeschreven, er dik tweehonderd waren afgevallen omdat ze nog geen of te weinig omzet hadden gegenereerd met het innovatieve product.

De charme van het meedoen heeft wel een tikje gekregen, dat het niet tevoren is meegedeeld dat dit een uitsluitingsclausule was. Veel bedrijven hebben met hun innovatie nu wel omzet, terwijl dit bij de inschrijving (feb/maart) nog niet het geval was.

Natuurlijk snap ik dat Syntens en de mede organisatoren er belang bij hebben dat er zoveel mogelijk mensen (circa 450) bij de uitslagpromotiedag aanwezig zijn. Het geeft toch aan de subsidieerende overheid het beeld dat ze er toe doen. Uiteraard is een goede ondersteuning van ondernemers die Syntens in mijn ogen biedt van belang.

Maar ondernemers willen eigenlijk toch wel dat ze serieus genomen worden. Ik, en dan spreek ik voor mezelf, had liever gehad, dat ik wat betreft dit criterium duidelijk op de hoogte was gesteld. Ik was dan toch gekomen, omdat het wat betreft het netwerken en de fantastische presentatie door diverse "ministers", Frits Spits, en Jan-Kees de Jager en niet te vergeten de voorzitter van het Kabinet van de Vernieuwing een ongelooflijke goede dag is geweest.

Ik schrijf zeker volgend jaar weer in.

Link naar reactie
  • 0

Beste Herman,

Bedankt voor je oprechte reactie, maar graag maak ik een correctie. Een van de criteria om in aanmerking te komen voor de MKB Innovatie Top 100 is dat er omzet gerealiseerd moet zijn. Op de site waarop je je als ondernemer kan aanmelden (http://syntens.bissadvice.nl/) staat dat ook nadrukkelijk vooraf vermeld.

Niettemin hoop ik dat je volgend jaar zeer succesvol bent en in de top 100 eindigt :)

Groeten

Herman Poos

(organisator MKB Innnovatie Top 100)

Link naar reactie
  • 0

heb dit jaar weer ingeschreven. Ik moet zeggen dat het weer een fantastisch georganiseerd evenement was in het Mercedes hoofdkantoor in Utrecht. Ook Frits Spits was weer uitmuntend en niet te vergeten de musicale omlijsting (invulling als het geluid weer eens wegviel) en de waanzinnig mooie producten die er werden gepresenteerd.. Nummer één kon niet mooier op het moment van de grote droogte in Nederland. Voor de volledige uitslag lees het NRC zaterdag.

Syntens en zeker zijn boegbeeld: Herman Poos bedankt!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.