• 0

Mijn doelgroep: waar en hoe te bereiken?

Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een nieuwe onderneming: Assistance from a Distance, het virtueel ondersteunen van ondernemers en (z)zp-ers. Het concept is goed, het is alleen een opkomende trend dus de kunst wordt nu om mensen naar me toe te trekken. Behalve het bezoeken van startersdagen en de bekende communicatiemogelijkheden via het internet (twitter e.d.) ben ik op zoek naar een doeltreffende manier om klanten naar me toe te trekken. Mijn site laat helaas nog op zich wachten, die zal komende week online gaan - dat op zich zal me al verder helpen.

 

Wie kan mij echter verder helpen?

 

Ik hoor het graag..

Assistance from a Distance

ver weg en toch bij de hand

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Dat ken ik ook. Hoe nu verder? Mijn site laat ook op zich wachten en ik wil zo graag.

 

Volgens mij kun je eens kijken om als interim met je eigen bedrijf aan het werk te gaan. Er zijn speciale tussenpersonen die dit bewerkstelligen. De bedrijven waar je dan komt te werken kun je op je website mooi gebruiken als referentie bedrijven.

Er zijn meer bedrijven die als contactpersoon werken. Ondertussen kun je dan terwijl je werkt op zoek gaan naar je eigen opdrachten.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

Heel veel succes!

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Misschien is het een idee om een blog te beginnen.

 

Begin een Blog met artikelen relevant voor je doelgroep, dit lijkt misschien ouderwets maar het is een uitstekende manier om je expertise aan te tonen. Zoekmachines zijn ook gek op blog artikelen aangezien dit unieke content oplevert. Een hele goede en goedkope manier om jezelf onder de aandacht te brengen.

 

Veel succes verder

start met minder kosten of verlaag je kosten met open source, cloud services, hosted apps, on-line promotie advies. Linux systeembeheer

http://www.theothersolution.nl/linux-systeembeheer

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.