Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Biankje
Oke we zijn een stuk verder nu, afgelopen maandag 14 juni zijn we na account gegaan, en hebben alles voor gelegt hoe we er voor staan en wat gaat er gebeuren.
Het advies was geen failliesement aan vragen maar na de gemeente stappen, twee keuze voor leggen.
Of we worden geholpen met een doorstart, want het werk cappitaal scheelt er nu aan om alle lopende zaken af te wikkelen
Of ze gaan ons helpen te stoppen met het bedrijf.
Die zelfde maandag naar het OR gegaan voor een afspraak, dat moet schijnbaar via internet......mail gestuurd, en ook die donderdag pas terug gebelt...maar bericht bleef uit.
Na lang wachten ben ik er gisteren maar eens achter aan gegaan, gezien de slechte ervaring met gemeente en BBZ.
Vorig jaar in maart hebben we ook BBZ aangevraagt, was pas in Oktober is afgewezen, door middel van A wat er in de media werd besprokken dat de transport pas weer zou aan trekken in 2011, het IMK adviesbureau nog niet eens alle stukken binnen had en mij op een vrijdag middag belde dat hij slecht nieuws had....tja dan ga je ook leuk je weekend in.
Het rapport......tja daar moest ik zelf na een maand of twee maar achter aan bellen om dat te krijgen.
De man die voor ons was aangesteld door de gemeente was immers of altijd ziek, of op vakantie .....en dan is er niemand die dan de zaak oppakt.....
Maar goed, komende maandag moeten we dus weer na de gemeente door dat ik zelf had gebelt en een afspraak had gemaakt, kreeg ik prompt vandaag een bief waar in stond dat we volgende week donderdag weer een afspraak hebben met de zelfde man die ons vorig jaar op de plank had neer gelegt......
wat de vorderingen zijn maandag..wie weet wie zal het zeggen, met de belastingdienst heb in ieder geval wel wat kunnen regelen..dat scheelt een hoop als je mensen de mond gunt kom je verder dan als je niets laat horen.
Wordt vervolgt