Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Beste HL'ers,
Ik ben behoorlijk actief op LinkedIn en oprichter van meerdere groepen waaronder het business-to-business netwerk 1100+
Ik probeer zicht te krijgen op de gemiddelde LinkedIn gebruiker, want er zijn een hoop doelen die met succes behaald kunnen worden bij gebruik van dit medium. Echter moet je hier wel open voor staan en zoals alles in het leven komt niets zomaar aangewaaid.
Mijn idee van netwerken op LinkedIn is een zo groot mogelijk netwerk creëren, hiermee afspreken d.m.v een meeting (de eerste is vandaag op het strand van Scheveningen in de vorm van een BBQ) en zo het meeste profijt te halen uit je netwerk door het tastbaar te maken. We gaan bijvoorbeeld 1 September varen met een zeiljacht + 3 sloepen en mediterraans eten op een eiland, en netwerken met de voeten in het water. Een zinvolle meeting ligt aan de basis van een krachtig netwerk.
Mijn vraag aan jou, hoe gebruik jij LinkedIn?
* Actief en open te netwerken
* Te linken om te linken
* Ik doe zo af en toe een beroep op tweede en derde graads connecties
* Te linken met alleen "vertrouwde" connecties
* Ik heb een profiel, maar ik doe er niets mee
* ik ben actief en bezoek meetings
Alvast dank voor jullie reacties
Hartelijke groet,
Pascal Mostert