• 0

Waar te beginnen promotie webshop

Hallo Allemaal,

 

Ik heb al meerdere keren dit forum bekeken en nu dan toch maar mijn eerste vraag.. Ik kom wel wat antwoorden tegen, maar sommige zijn al jaren oud.

 

Ik heb nu sinds een week mijn webshop in erotische producten, een mooie friss uiterlijk ) zo goed als af (is natuurlijk nooit helemaal af), en er kan al besteld worden...

 

Nu vraag ik me eigenlijk af wat ik kan doen om het goed te promoten... is lees veel dingen sommige zijn ook erg tegenstrijdig..

 

Wat heb ik tot nu toe gedaan :

 

- site aangemeld bij google, bing en yahoo ( ook google analytics, en webmaster tools )

- heb een linkpartners pagina aangemaakt, en zoek iedere dag wat sites op waar ik mee kan linken

- twitter account

- zelfs aangemeld op een soort van erotische twitter site

 

en vanaf hier zit ik met mijn handen in het haar... ik dacht alles goed op een rijtje te hebben gezet, maar niet dus hahaha.

 

Hoe en waar te beginnen.... wat raden jullie me aan en wat raden jullie me af...

 

Alvast heel erg bedankt !

Met vriendelijke groet,

 

Margareth

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zie heel veel tips staan over het ruilen en verkrijgen van links en het opstarten van een adwords campagne. Wat ik nog mis is ongeveer het allerbelangrijkste... de content (lees teksten en foto's) zelf.

 

- Zorg dat de producten in de shop allemaal voorzien zijn van een uitgebreide omschrijving.

- Zorg dat elke pagina voorzien is van metadata (keywords & descriptions) per pagina afgestemd en alleen relevante woorden

- Link vanuit de productbeschrijvingen naar eventuele andere relevante producten in je eigen shop (gebruik dan niet "klik hier" als linktekst, maar bijvoorbeeld "Meer condooms" Interne links zijn ook erg belangrijk!!

- Werk met

,

en

titels en bedenk slimme titels als "XXL Durex Condoom" (als je gevonden wilt worden op xxl, durex en of condoom)

 

Dat waren zomaar even een paar zeken wat betreft de content.

 

P.S. je eerste binnenkomende links kun je hier al in het forum scoren door een link naar je website op te nemen in je handtekening ;)

 

Gr, Nico

MOD edit: en dus niet zoals Nico onder de tekst in het bericht ;)

Link naar reactie
  • 0

Sex en Adwords dat win je niet tenzij je sex.com hebt. Op heel erg longtail valt er wellicht nog iets te halen maar zal erg moeilijk zijn. Bij een beperkt budget zou ik niet Adwords starten in de sex branche. Ga eens denken in de shopping communities wellicht is daar nog wat te winnen. Is een lange weg maar als het lukt ben je er.

 

Succes

 

Willie

 

hoe kom je daarbij?

ik heb zelf in de erotiek adwords campagnes gedraaid, hele grote voor grote spelers en dat is best te doen.

natuurlijk niet overal even winstgevend, maar om te zeggen dat je niets wint tenzij je sex.com bent is klinklare onzin.

 

je moet gewoon goed zijn in adwords ;)

daarom zou ik eerst aan de gang gaan met al die andere gratis middelen.

hoewel adwords wel een leuke 1ste boost aan bezoekers kan geven in het begin

als je niet geduldig bent.

Link naar reactie
  • 0

Sex en Adwords dat win je niet tenzij je sex.com hebt. Op heel erg longtail valt er wellicht nog iets te halen maar zal erg moeilijk zijn. Bij een beperkt budget zou ik niet Adwords starten in de sex branche. Ga eens denken in de shopping communities wellicht is daar nog wat te winnen. Is een lange weg maar als het lukt ben je er.

 

Succes

 

Willie

 

hoe kom je daarbij?

ik heb zelf in de erotiek adwords campagnes gedraaid, hele grote voor grote spelers en dat is best te doen.

natuurlijk niet overal even winstgevend, maar om te zeggen dat je niets wint tenzij je sex.com bent is klinklare onzin.

 

je moet gewoon goed zijn in adwords ;)

daarom zou ik eerst aan de gang gaan met al die andere gratis middelen.

hoewel adwords wel een leuke 1ste boost aan bezoekers kan geven in het begin

als je niet geduldig bent.

 

Pffff Ach... succes

 

Sorry begin een beetje moe te worden van spoken die sprookjes vertellen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.