• 0

Hoe distributeurs te vinden?

Hoi,

 

Domme vraag misschien weer, maar hoe vind je distributeurs?

 

Kent iemand een overzichtssite?

 

Ja, ik zoek voordat ik topics plaats in Google en HL ;)

 

 

dis·tri·bu·teur (de ~ (m.), ~s)

1 persoon of onderneming die zorgt voor de distributie van goederen van producent naar consument

 

Een distributeur is een duurdere naam voor een meestal door de fabrikant of importeur aangestelde groothandel.

 

Ik kan dus gewoon groothandels zoeken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

@ Frans: Dankje :)

 

Ik ben begonnen te zoeken in de abc gids, en die is inderdaad erg handig! Voorheen zocht ik in de gouden gids en kreeg ik algemene (weinige) resultaten, nu krijg ik veel meer en veel specifiekere resultaten.

 

@ P.J.: Dankje :)

 

Deze ziet er veelbelovend uit. Ik moet er even voor gaan zitten om hier in te zoeken. Om geavanceerd te zoeken in de Kompass moet je je registreren (en credits kopen?) dat moet ik nog doen.

 

@Highio: Dankje voor je reactie :)

 

Het kost duizenden euro's om een patent aan te vragen, dat wil ik dus pas doen als ik er zeker van ben dat ik het product daadwerkelijk ga vermarkten. Als ik het product gepatenteerd had wanneer ik het idee voor het eerst had, had ik me nu ook al blauw betaald aan de instandhoudingstaksen. En het idee / uitvoering verandert constant, als ik een paar maanden geleden een patent aan had gevraagd, was deze nu al weer een beetje waardeloos geworden.

 

Ik ga me binnenkort wel met een ander bedrijf inschrijven in de kvk, zodat ik naar beurzen kan gaan en groothandels / distributeurs kan bezoeken.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.