Elevator pitch op Business News Radio

Aanbevolen berichten

Via deze oproep in de vraag en aanbod rubriek zijn inmiddels 4 HL ondernemers op de radio aan het woord geweest. Scanchoosebuy, Mopini, Leasetrader en Catchmabs. Picturethis komt nog.

 

Heeft iemand dit programma gevolgd? Hebben de pitchers hier nog reacties op gekregen? Bevalt het format? of hebben we nog suggesties voor Mark (de programmamaker).

 

Ik hoor het graag.

 

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Was leuke ervaring. Ben benieuwd, had een beetje pech, ze hadden naar de verkeerde website zitten kijken. Maaaaaaaaaaaaaaar hoop geleerd, valt niet mee om je bedrijf te verkopen, steun meestal erg op mijn laptop, had ik weinig aan op de radio 8)

Ben er wel achter gekomen dat de pitch wat scherper kan en moet, om meer business te maken. Volgens mij moet het interview nog uitgezonden worden, Mark was een beetje wazig over de datum. Misschien is het al uitgezonden, maar heb het niet echt kunnen afleiden uit de statistieken van de website....

 

Tip voor Mark meedoen met het initiatief van PIMs (ID: INNOVATOR promotie voor nieuwe producten) Kunnen we de bedrijfjes volgen via een website, blijft de boel ook nog een beetje bij elkaar en hebben ze een kanaal.

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Link naar reactie

Uitzending was afgelopen zaterdag en herhaling afgelopen zodag. Zie wel bovengemiddeld site bezoek maar niet zoveel als bij eerdere atikelen in Bizz of Intermediair. Verder nog geen directe reacties op programma gehad. Maar was wel leuk natuurlijk!

 

Heb wel de indruk dat ze nu wat meer doorvroegen over de redenen waarom je zou moeten investeren in een toko. De laatste 2 uitzendingen waren wat dat betreft meer gericht op algemene info over dienst en bedrijf.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.