• 0

ID: INNOVATOR promotie voor nieuwe producten

Een idee, waarvoor ik jullie feedback vraag. Zouden we iets kunnen doen voor innovatieve ondernemers in Nederland om hun marktintroductie aan een ruim publiek kenbaar te maken ??? Een website die puur is gericht op het bekendmaken van producten en diensten die niet meer dan 3 jaar oud zijn? De bedrijven betalen per maand dat ze gepresenteerd staan, maar sponsors als minBZ, minEZ en multinationals funden vooral het geld om dit in binnen en buitenland te marketen. MKBer die iets nieuws zoekt? ga naar innovator, de innovatie schatkamer!. De nieuwste gadget voor uw mobieltje? ga naar innovator.

 

We zouden zo twee vliegen in 1 klap kunnen hebben: de thuismarkt innovatiegevoeliger te maken en de exportpositie verbeteren.

 

Is dit idioot? Onhaalbaar? Noodzakelijk? Megalomaan? Shooooot! 8)

 

 

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Syntens en Senter doen reeds vele jaren mee aan een groot Europees project (http://www.irc-nl.org ).

 

Is dit ongeveer waar je aan denkt? Dit project is trouwens best een aanrader, de meeste profielen die geplaatst worden krijgen daadwerkelijk reacties.

 

He, bedankt voor de link :)

Ik weet niet of dat bedoeld wordt (volg het topic niet helemaal) maar ik heb er in ieder geval wel wat aan gehad.

 

Jelmer.

Link naar reactie
  • 0

Hoi allemaal,

 

Syntens/Senter (www.irc-nl.org) in Nederland en Luxinnovation (www.luxinnovation.lu) in Luxemburg maken deel uit van het netwerk van IRCs over Europa. Voor meer informatie kun je kijken op deze link: irc.cordis.lu.

 

Ik ken een aantal mensen uit dit netwerk, ook bij de EC, dus als je daar behoefte aan hebt kan ik je verwijzen. Het is wel wat ambtelijk maar een aantal doen goed werk.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Syntens en Senter doen reeds vele jaren mee aan een groot Europees project (http://www.irc-nl.org ).

 

Is dit ongeveer waar je aan denkt? Dit project is trouwens best een aanrader, de meeste profielen die geplaatst worden krijgen daadwerkelijk reacties.

Voor een deel. IRC is echt op technologie gericht en het matchen van europese vraag en aanbod, met name uit en voor de programma's. Ik zou het veel ruimer willen trekken en een meer promotioneel imago willen geven.

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
  • 0

Zo zie je maar, al surfend op internet, terwijl ik in Maleisie ben, stuit ik op mijn eigen bericht!

 

Ik zou toch nog eens een oproep doen aan alle innovatieve ondernemers om een vereniging op te richten die namens hen kan spreken in Den Haag en die als service aan haar leden een webservice biedt die haar leden meer exposure biedt.

 

Past dit bij Higherlevel? Past dit bij jou?

 

Reageer, mail, etc.

 

Pim de Bokx

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.