• 0

Magento vragen

Ik ben op zoek naar een uitgebreide installatiegids van Magento. Denk hieraan aan wat iedere funcite inhoud in de backoffice zoals CMS, Statische pagina maken etc. Ik zit namelijk met het probleem dat ik bijvoorbeeld niet weet waar ik de titel van de webwinkel neer moet zetten aangezien ik dat meerdere keren in de backoffice tegenkom, maar wat is nu goed en wat niet?

 

Ook ben ik zoekende naar een affiliatemodule die in je shop in te bouwen is voor webmasters die dan dus een unieke id krijgen etc.

 

Daarnaast zoek ik een spaarpunten systeem, voor 50,- xx punten etc.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben op zoek naar een uitgebreide installatiegids van Magento. Denk hieraan aan wat iedere funcite inhoud in de backoffice zoals CMS, Statische pagina maken etc. Ik zit namelijk met het probleem dat ik bijvoorbeeld niet weet waar ik de titel van de webwinkel neer moet zetten aangezien ik dat meerdere keren in de backoffice tegenkom, maar wat is nu goed en wat niet?

 

Ook ben ik zoekende naar een affiliatemodule die in je shop in te bouwen is voor webmasters die dan dus een unieke id krijgen etc.

 

Daarnaast zoek ik een spaarpunten systeem, voor 50,- xx punten etc.

er is van magento een zeer goede instalatie handleiding beschikbaar/tekoop.

 

Ook zijn er een paar affiliate modules beschikbaar en ook een spaarpunten systeem.

Even zoeken op www.magento.org en je zal alles vinden en zo niet kan je nog via google zoeken naar externe module leveranciers voor magento en als je het dan nog niet kan vinden goed zoeken of vragen op het magento forum.

 

Deze vraag is zo specifiek op magento gericht dat hij eigenlijkd aar thuis hoort.

 

P.S. je kan ook nog even kijken op de speciale magento linkedin group.

Link naar reactie
  • 0

er zijn inderdaad voornamelijk veel betaalde modules verkrijgbaar.

Ten opzichte van b.v. oscommerce is er weinig gratis verkrijgbaar, maar ja... kwaliteit is meestal ook veel hoger en begrijpelijk dat iemand wat aan zijn werk wil verdienen.

 

Als je alles gratis wil kan je beter niet met magento gaan werken, is dan wel open sourche software maar dat betekend niet dat het per definitie gratis is.

Link naar reactie
  • 0

Gratis niet zozeer maar sommige modules kosten belachelijk veel geld in vergelijking met de tijd die erin zit die volgens sommige helemaal niet zoveel is en ze de prijs express wat hoger zetten omdat velen denken dat Magento veel gecompliceerder is terwijl dat best meevalt (ik ben geen programmeur maar krijg dit soort reacties wel veel te horen).

 

Magento is wel degelijk vrij complex als je een goede module wil die daar goed mee samenwerkt en die niet de core van magento raakt zodat die gewoon te updaten blijft.

En daarnaast is het een kwestie van vraag en aanbod... er is veel vraag naar goede magento modules en er zijn maar weinig mensen die die kunnen maken.

 

en wat is duur....

Link naar reactie
  • 0

Ja voornamelijk betaald hmm dacht toch echt dat er veel gratis was, maar valt vies tegen in vergelijking met OpenCart etc jammer, hopelijk vind ik nog iets.

 

Als je gratis wil zijn er genoeg alternatieven voor Magento.

 

 

[*]Zen Cart

[*]osCommerce

[*]PrestaShop

[*]Open Cart

[*]Batavia

 

 

om maar eens een paar te noemen waarbij er ook vele add ons gratis / goedkoop zijn.

 

 

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.