Ik hoop dat ik hier mijn antwoord op mijn vraag kan krijgen.
Ik ben samen met 2 andere personen van plan om een advies bureau op te richten.
We studeren alle drie nog (tevens 3 verschillende studierichtingen in verschillende landen), maar willen nu alvast een onderneming oprichten, zodat we na onze studie hier verder mee kunnen gaan.
We willen de komende 2 jaar maar af en toe opdrachten aannemen, dus we zullen weinig tot niets 'omzetten' in deze eerste 2 jaar.
We zaten te denken om een VOF op te richten (natuurlijk met een gedegen overeenkomst).
Vinden jullie dit een goede rechtsvorm voor ons drieen? Dit omdat we in de eerste twee jaar weinig tot niets zullen ondernemen (slapende onderneming).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
eindhovendennis
eindhovendennis
Hallo iedereen,
Ik hoop dat ik hier mijn antwoord op mijn vraag kan krijgen.
Ik ben samen met 2 andere personen van plan om een advies bureau op te richten.
We studeren alle drie nog (tevens 3 verschillende studierichtingen in verschillende landen), maar willen nu alvast een onderneming oprichten, zodat we na onze studie hier verder mee kunnen gaan.
We willen de komende 2 jaar maar af en toe opdrachten aannemen, dus we zullen weinig tot niets 'omzetten' in deze eerste 2 jaar.
We zaten te denken om een VOF op te richten (natuurlijk met een gedegen overeenkomst).
Vinden jullie dit een goede rechtsvorm voor ons drieen? Dit omdat we in de eerste twee jaar weinig tot niets zullen ondernemen (slapende onderneming).
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29438-onderneming-oprichten-met-3-personen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag