Ik ben onlangs bij een organisatie begonnen waar het gewoon is dat diverse zzp-ers (o.a. fysiotherapeuten, logopedisten, diëtisten etc.) een factuur indienen die handgeschreven is. Ik vroeg me af of er regelgeving is die voorschrijft dat dit niet geaccepteerd hoeft te worden door ons als organisatie? Is hier bepaalde documentatie voor beschikbaar? Op de site van de belastingdienst staan wel factuurvereisten opgesomd, maar er wordt niet gesproken over al dan wel niet handgeschreven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
arieferrari
arieferrari
Ik ben onlangs bij een organisatie begonnen waar het gewoon is dat diverse zzp-ers (o.a. fysiotherapeuten, logopedisten, diëtisten etc.) een factuur indienen die handgeschreven is. Ik vroeg me af of er regelgeving is die voorschrijft dat dit niet geaccepteerd hoeft te worden door ons als organisatie? Is hier bepaalde documentatie voor beschikbaar? Op de site van de belastingdienst staan wel factuurvereisten opgesomd, maar er wordt niet gesproken over al dan wel niet handgeschreven.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29525-handgeschreven-facturen-accepteren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag