• 0

Ik ben onlangs bij een organisatie begonnen waar het gewoon is dat diverse zzp-ers (o.a. fysiotherapeuten, logopedisten, diëtisten etc.) een factuur indienen die handgeschreven is. Ik vroeg me af of er regelgeving is die voorschrijft dat dit niet geaccepteerd hoeft te worden door ons als organisatie? Is hier bepaalde documentatie voor beschikbaar? Op de site van de belastingdienst staan wel factuurvereisten opgesomd, maar er wordt niet gesproken over al dan wel niet handgeschreven.

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29525-handgeschreven-facturen-accepteren/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste arie, dit is helaas geen vraag voor op dit forum. Dit forum heeft een strenge focus op vragen voor en door ondernemers, en richt zich niet op werknemersvragen. Ik hoop dat je andere plekken hebt om het antwoord op deze vraag te krijgen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    4 leden, 60 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.