Bertjeblabla Geplaatst: 15 december 2010 Bertjeblabla 13 0 Geplaatst: 15 december 2010 Higherlevelers! Afgelopen tijd in Zuid Afrika geweest. Nu heb ik daar een product gezien wat ik in Nederland nog nooit gezien heb. Ik denk dat het in Nederland, Benelux en wellicht in geheel Europa zeker gaat lopen! Na wat onderzoek is het mogelijk dat dit product in China gemaakt kan worden (verschillende bedrijven). Is het mogelijk om: - product nationaal/benelux of wellicht Europees te registreren (patent) ook al is het niet mijn idee....? - controleren of het product ergens geregistreerd staat? Alvast bedankt! Bert Link naar reactie
0 P.J. Geplaatst: 15 december 2010 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 15 december 2010 Dag Bert. Ik denk het niet. Maar je kunt wel zo'n product van jouw logo laten voorzien en dat logo beschermen. Link naar reactie
0 Antwoord voor bedrijven Geplaatst: 15 december 2010 Antwoord voor bedrijven 816 69 Geplaatst: 15 december 2010 Informatie over het registreren van een merk vind je op: http://www.boip.int/nl/merken/actionRegister.html Groeten, Miki RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners. Link naar reactie
Bertjeblabla
Bertjeblabla
Higherlevelers!
Afgelopen tijd in Zuid Afrika geweest.
Nu heb ik daar een product gezien wat ik in Nederland nog nooit gezien heb.
Ik denk dat het in Nederland, Benelux en wellicht in geheel Europa zeker gaat lopen!
Na wat onderzoek is het mogelijk dat dit product in China gemaakt kan worden (verschillende bedrijven).
Is het mogelijk om:
- product nationaal/benelux of wellicht Europees te registreren (patent) ook al is het niet mijn idee....?
- controleren of het product ergens geregistreerd staat?
Alvast bedankt!
Bert
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag