Ik ben op dit moment een financieel plan aan het schrijven voor mijn ondernemingsplan.
Hierbij loop ik bij de investeringsbegroting aan tegen de voorfinanciering van de BTW.
Hieronder plaats ik een investeringsbegroting, ik heb alleen achter de voorfinanciering van de BTW vraagtekens geplaatst. Zouden jullie me misschien willen helpen wat daar eventueel zou moeten staan en hoe je er aan komt?
Ik heb over het algemeen gewoon moeite met de BTW.
Vaste activa
Laptop € 1.000
Voorfinanciering BTW vaste activa (laptop) ??
Totaal vaste activa € 1.000 ??
Vlottende activa
Voorraad € 5.000
Verpakking € 1.000
Voorfinanciering BTW vaste activa (laptop) en voorraden??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Robbert08
Robbert08
Beste ondernemers,
Ik ben op dit moment een financieel plan aan het schrijven voor mijn ondernemingsplan.
Hierbij loop ik bij de investeringsbegroting aan tegen de voorfinanciering van de BTW.
Hieronder plaats ik een investeringsbegroting, ik heb alleen achter de voorfinanciering van de BTW vraagtekens geplaatst. Zouden jullie me misschien willen helpen wat daar eventueel zou moeten staan en hoe je er aan komt?
Ik heb over het algemeen gewoon moeite met de BTW.
Vaste activa
Laptop € 1.000
Voorfinanciering BTW vaste activa (laptop) ??
Totaal vaste activa € 1.000 ??
Vlottende activa
Voorraad € 5.000
Verpakking € 1.000
Voorfinanciering BTW vaste activa (laptop) en voorraden??
Totaal vlottende activa € 6.000 ??
Liquide middelen
Bank € 3.000
Totaal liquide middelen € 3.000
Aanloopkosten
Promotiekosten € 3.000
Webshop maken € 500
Voorfinanciering levensonderhoud € 3.600
Samples € 1000
Totaal aanloopkosten € 8.100
Totale investering € 18.100
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Voetbaldoel, dug out en teamkleding
Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29924-voorfinanciering-btw-op-investeringsbegroting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag