• 0

Winactie Organiseren: Hoe? Wie?

Om ons klantenbestand flink uit te breiden, ten behoeve van nieuwsbrieven en mailings wil ik een winactie organiseren. Het doel is om mensen in onze fysieke winkel een code mee te geven waarmee ze online hun gegevens invullen (+akkoord gaan met de voorwaarden) en dan kans maken op "Eén van de fantastische prijzen..".

 

Kan iemand mij vertellen of er bedrijven in Nederland zijn die zoiets kunnen faciliteren? Want mijn eigen inspanningen via google leveren niet het gewenste resultaat.

 

Met vriendelijke groet,

 

Robbert

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat kan je toch ook doen op je eigen site (als je die hebt)

 

Geef een flyer mee in de winkel, of beter laat ze hun gegevens op de flyer zetten en in de brievenbus doen die je hebt opgesteld in je winkel.

 

Wat wil je precies dat het bedrijf dan voor je doet? Jij moet het toch aan jouw klanten geven... Of mis ik iets in je bericht?

Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik zal het verhaal iets uitbreiden:

 

Ik kan alle losse aspecten van de eerder omschreven actie in eigen beheer uit gaan zoeken en ontwikkelen, of ik huur een marketingbureau in die het geheel van a tot z kan begeleiden zodat het mij geen tijd kost, de drukker benadert, het ontwerp van de flyers doet, het ontwerp en de realisatie van de actiepagina (op onze eigen site) op zich neemt etc. etc.

 

Concrete vraag: Weet iemand een marketingbureau dat dit kan doen voor ons? Of heeft iemand zoiets al eens zelf georganiseerd en wil diegene me de goede richting in sturen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.