Ik loop al een tijdje met een idee en nu vroeg ik me af hoe jullie hier over dachten.
Ik loop met het idee om een soort van prijsvergelijker te openen voor bedrijven.
denk hierbij aan een independer/mijngarage idee.
De klant voert het gewenste product in en krijgt zodoende simpel een aantal offerte's,
ook zou je kunnen denken aan een online vergelijkings systeem zodat bedrijven hun eigen prijzen met die van hun concurentie kunnen vergelijken.
Mischien dat het wel lastig is ivm diversiteit van de producten die een bedrijf zou willen hebben.Maar hier zou vast een oplossing voor te bedenken zijn.
wat vinden jullie van dit idee. mijn dank is groot.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bigwillem10
Bigwillem10
Hallo
Ik loop al een tijdje met een idee en nu vroeg ik me af hoe jullie hier over dachten.
Ik loop met het idee om een soort van prijsvergelijker te openen voor bedrijven.
denk hierbij aan een independer/mijngarage idee.
De klant voert het gewenste product in en krijgt zodoende simpel een aantal offerte's,
ook zou je kunnen denken aan een online vergelijkings systeem zodat bedrijven hun eigen prijzen met die van hun concurentie kunnen vergelijken.
Mischien dat het wel lastig is ivm diversiteit van de producten die een bedrijf zou willen hebben.Maar hier zou vast een oplossing voor te bedenken zijn.
wat vinden jullie van dit idee. mijn dank is groot.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30016-prijsvergelijker-voor-bedrijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag