• 0

Gaat deze combi bank/ pinapparaat/ tele2 werken?

Hoi,

 

Al ruim 2 jaar heb ik een redelijk succesvol online fietsmerk en enkele online webshops. Nu ga ik binnenkort echter ook een klein winkelpand / showroom openen. Hiervoor moeten wat zaken worden geregeld en momenteel ben ik het pinnen aan het regelen.

 

Schrik wat van de kosten die sommige bedrijven voor een alles in 1 oplossing bieden.

 

Ik wil in die winkel simpelweg een pinapparaat waar je zelf de kosten op ingeeft en de klant dan kan afrekenen. Ik bankier bij de Rabobank en denk nu aan de volgende oplossing

 

- Rabobank Europees Pincontract

- Tele2 zakelijk met pinnen http://se.tele2.nl/zakelijk/betalingsverkeer-voor-ondernemers.html#active-tab=2

- pinapparaat: Verifone 8210 (kan ik voordelig krijgen) http://www.verifone.com/countertop/nurit-8210.aspx

 

Vraag me alleen af of deze oplossing zo gaat werken. Iemand een idee of tips? Alvast dank.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

als je daar ook internet hebt zou ik kiezen voor pinnen over breedband,

dat is ook makkelijker voor het ´nieuwe pinnen´ eind dit jaar moet je over zijn op dat systeem.

Je moet dus bij de leverancier van de automaat nagaan of deze daar ook voor geschikt is.

 

Ik heb zelf alles onder 1 dak via de CCV, mag wellicht meer kosten maar wel 1 aanspreekpunt,

ik heb de ervaring dat ze nogal snel naar elkaar wijzen als er wat mis is.

Ik heb zelf voor de set-up en installatie een extern bedrijf ingehuurd, zeker omdat je met een eigen router en quattrovox al snel vastloopt als je er zelf niet alles van weet.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Je combi kan, alle nieuwe pin automaten zijn geschikt voor nieuwe pinnen.

 

Sinds afgelopen oktober is het ook mogelijk om te pinnen over normale ADSL lijken.

 

Wij hebben zelf de setup: Rabobank - CCV vx570 met pinpad over een standaard BBNED internetlijn.

 

De automaat hebben we 2e hands voor een leuk prijsje over genomen. Is uiteraard wel een risico :P

PowerXS Telecom - xDSL - Glasvezel - VoIP - ICT Diensten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.