• 0

Nieuwe website logistiek

Ik ben op dit moment druk bezig om een website voor de logistiek te ontwikkelen.

Het gaat om een website die meer brengt dan de paar sites die er nu zijn.

Zo heb ik al een paar dingen maar wil ik graag nog meer toevoegen.

Nou is mijn eerste vraag hoe jullie tegen zo'n site aankijken ,

ik denk namelijk dat er doormiddel van de weer groeiende logistieke markt er een goede kans ligt voor een algemene website voor de logistiek waar zowel werknemer als werkgever elkaar kunnen vinden. zo denk ik ook aan een platform waar werkgevers en eventuele klanten beter met elkaar in contact kunnen komen in navolging van een soort werkspot idee.

 

Dit is natuurlijk allemaal toekomst muziek en daarom vraag ik jullie mening.

 

Wat vinden jullie van zo'n site en hebben jullie tips.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Ik ben op dit moment druk bezig om een website voor de logistiek te ontwikkelen.

Het gaat om een website die meer brengt dan de paar sites die er nu zijn.

Zo heb ik al een paar dingen maar wil ik graag nog meer toevoegen.

Nou is mijn eerste vraag hoe jullie tegen zo'n site aankijken ,

ik denk namelijk dat er doormiddel van de weer groeiende logistieke markt er een goede kans ligt voor een algemene website voor de logistiek waar zowel werknemer als werkgever elkaar kunnen vinden. zo denk ik ook aan een platform waar werkgevers en eventuele klanten beter met elkaar in contact kunnen komen in navolging van een soort werkspot idee.

 

Dit is natuurlijk allemaal toekomst muziek en daarom vraag ik jullie mening.

 

Wat vinden jullie van zo'n site en hebben jullie tips.

 

Allereerst welkom, ik vind het zelf wel interessant waarom je hiermee bezig wil. Is het vanuit idealisme, geld verdienen, of?

 

De transportwereld is nu niet meteen de meest (financieel) gezonde markt. Ontzettende prijsdruk, buitenlandse concurrentie en een vergrijzend werknemersbestand zijn een paar leuke opmerkingen. Daarnaast heb je de lokale en internationale markt, wat je bijna als 2 verschillende bedrijfstakken kunt zien, zowel qua materiaal als medewerkers zijn dat 2 verschillende werelden. Ook heb je nog eens de verschillende vormen: Container, gekoeld, bulk of gewoon pallets. O ja, dan heb je ook nog bijzonder vervoer en chemische troep.

Dus als het echt over transport gaat dan is het niet echt een simpele markt, waarbij er al veel samenwerkingsverbanden zijn om regionale spelers landelijke dekking te geven.

 

Als je richting arbeidsbemiddeling gaat, tja, daar zitten de meeste uitzendbureaus ook al goed in, ik weet niet of daar vanuit de markt veel vraag naar is. Daarnaast hebben die vaak ook bijzondere acties met het opleiden van nieuwe chauffeurs, dus ook daar zitten nog haken en ogen aan....

 

Dus misschien goed om iets specifieker uit te leggen wat je wilt bereiken, dan kunnen we(/ik) inhoudelijk wat tips geven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.