Geplaatst: 1 februari 201114 j wilmaatje 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie ik weet niet waar ik dit bericht moet plaatsen: Hoe vind ik mijn doelgroep dmv segmenteren: zoals leeftijd doelgroep, economisch, markt hoe kom je aan die gegevens?? alvast bedankt
Geplaatst: 1 februari 201114 j Robbert08 172 berichten 8 Trofeeën 4 Reputatie CBS? www.cbs.nl Voetbaldoel, dug out en teamkleding Teamkleding in uw eigen design of zelfs een geheel eigen design kledinglijn? Voma Teamkleding produceert en ontwerpt eigen design sportkleding
Geplaatst: 1 februari 201114 j SanderVh 313 berichten 8 Trofeeën 5 Reputatie Wat voor gegevens bedoel je dan prcies? De contactgegevens van je doelgroep? ??? ::) Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life
Geplaatst: 1 februari 201114 j Frans Sijtsma 8.5k berichten 9 Trofeeën 776 Reputatie Hoi Wilmaatje Dit lijkt me een redelijke studievraag (van een studerende DJ in dit geval) dus het topic gaat op slot aangezien higherlevel voor studievragen de plek niet is Mocht ik er helemaal naast zitten dan kun je me een pm sturen (groene knopje links van mijn bericht) met nadere toelichting dan zal ik evt het topic weer openen. Frans HL-Admin Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic
wilmaatje
ik weet niet waar ik dit bericht moet plaatsen:
Hoe vind ik mijn doelgroep dmv segmenteren: zoals leeftijd doelgroep, economisch, markt
hoe kom je aan die gegevens??
alvast bedankt