Ik heb sinds augustus een eenmanszaak,en draai vanaf die periode omzet. Daarna ben ik noodgedwongen minder gaan werken, omdat mijn werkgever niet meer aan mij kon bieden. Ik haalde de rest van mijn salaris uit mijn bedrijfje.
Maar nu:
Ik ben dus zogenaamd ondernemer, maar wat moet ik nu doen,
ik weet dat ik een winst/verlies rekening moet op stellen, maar wat moet daar allemaal in staan. Verder heb ik een envelop van de belasting voor mij prive, maar daar staat bij als je ondernemer bent hoef je die niet in te vullen. Wat moet ik nou wel en niet.
Wie kan mij helpen?
Bedankt!
Het gaat er niet om wat je bent, maar om wie je bent...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Duncan
Duncan
Hallo mede-forummers.
Ik weet mijzelf geen raad.
Ik heb sinds augustus een eenmanszaak,en draai vanaf die periode omzet. Daarna ben ik noodgedwongen minder gaan werken, omdat mijn werkgever niet meer aan mij kon bieden. Ik haalde de rest van mijn salaris uit mijn bedrijfje.
Maar nu:
Ik ben dus zogenaamd ondernemer, maar wat moet ik nu doen,
ik weet dat ik een winst/verlies rekening moet op stellen, maar wat moet daar allemaal in staan. Verder heb ik een envelop van de belasting voor mij prive, maar daar staat bij als je ondernemer bent hoef je die niet in te vullen. Wat moet ik nou wel en niet.
Wie kan mij helpen?
Bedankt!
Het gaat er niet om wat je bent, maar om wie je bent...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3056-hulp-nodig-wat-eist-de-belastingdienst-van-mij/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag