Mar V Geplaatst: 7 februari 2011 Mar V 5 0 Geplaatst: 7 februari 2011 Beste HL ers Via een nieuwe klant werd ik erop gewezen dat naast onze website ons bedrijf ook beschreven wordt door allebedrijven.net. Wij hebben hiervoor nooit toestemming gegeven en ook de beschrijving die op internet staat hebben ze uit hun duim gezogen. Nu kan je op deze beschrijving reageren maar dat vertrouw ik niet en nu is mijn vraag : Wat kan je hiertegen doen, en mag dit zomaar geplaatst worden? Graag jullie reactie. vr gr Mar Link naar reactie
0 henkh Geplaatst: 7 februari 2011 henkh 3,7k 1 325 Geplaatst: 7 februari 2011 wat je daar aan kan doen? in ieder geval niet reageren wat dat levert vast een factuur op ;D en ja ik heb geprobeerd om de site te bekijken maar bij mij blijft laadt de site niet dus of het echt zo erg is :P Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 10 februari 2011 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 10 februari 2011 Zie vooral óók dit topic ! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Mar V
Mar V
Beste HL ers
Via een nieuwe klant werd ik erop gewezen dat naast onze website ons bedrijf ook beschreven wordt door allebedrijven.net.
Wij hebben hiervoor nooit toestemming gegeven en ook de beschrijving die op internet staat hebben ze uit hun duim gezogen.
Nu kan je op deze beschrijving reageren maar dat vertrouw ik niet en nu is mijn vraag : Wat kan je hiertegen doen, en mag dit zomaar geplaatst worden?
Graag jullie reactie.
vr gr Mar
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag