Roel J Geplaatst: 11 februari 2011 Roel J Retired Mod 7,6k 1472 Geplaatst: 11 februari 2011 Ik kwam deze video tegen met heel veel informatie wat je verplichtingen zijn als webwinkelier. Van het vermelden van je kvk nr en btw nummer op je website tot het verplicht aanbieden van 1 betaalmethode voor achteraf betalen. Maar ook over garantievoorwaarden echt enorm veel informatie. Eigenlijk bijna een must voor elke starter om te bekijken. Onderstaande tekst komt van de toelichting bij het youtube filmpje Als webwinkelier krijgt u te maken met een groot aantal juridische regels. Deze zijn bedoeld ter bescherming van de consument, en betekenen dus het nodige werk voor u. Zo gelden er informatieplichten, heeft de klant een recht van retour en kan hij aanspraak maken op wettelijke garantie en gratis reparatie of vervanging. Houdt u zich niet aan uw verplichtingen, dan kan dat tot boetes of zelfs sluiting van uw webwinkel leiden. Maar hoe vertaalt al dat juridisch jargon zich nu naar uw dagelijkse praktijk? Hobbels waar vrijwel elke webwinkel tegenaan loopt: * Welke informatie moet er op uw website over uzelf en uw bestelproces? * Hoe levert u de algemene voorwaarden aan? * Wanneer mag een klant een product retourneren? * Moet een retour onaangeroerd in originele verpakking? * Is het genoeg om de fabrieksgarantie door te geven aan de klant? * Mogen uw klanten meteen op uw nieuwsbrief? Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 11 februari 2011 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 11 februari 2011 Is idd een hele goede Voeg hem anders even toe aan HL-Vid's https://www.higherlevel.nl/videos , das de goede plek ervoor Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Roel J Geplaatst: 11 februari 2011 Auteur Roel J Retired Mod 7,6k 1472 Geplaatst: 11 februari 2011 Is idd een hele goede Voeg hem anders even toe aan HL-Vid's https://www.higherlevel.nl/videos , das de goede plek ervoor Frans haha zal ik doen.. ik dacht dat ik die sectie al had gevonden, maar er blijkt er nog 1 te zijn ;D Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen