• 0

debiteur die niet betaald en nu is uitgeschreven bij Kvk

Ik heb een debiteur die zijn factuur niet wil betalen, hij is ook een tijd onbereikbaar geweest. Nu ging ik kijken op de kvk site en zag dat hij zijn bedrijf (eenmanszaak) heeft uitgeschreven ??? bij de kvk. Wat kan ik nu nog met mijn vordering op hem.

 

Alvast bedankt, hopelijk kan iemand me helpen hierbij.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat lijkt niet alleen zo maar is ook zo ;D

 

Als ik jou was zou ik als de wiedeweerga mijn vordering uit handen geven aan een deurwaarder. Die weet er wel raad mee, zelf zou ik er geen energie meer in steken.

 

Succes!

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Beste MB81,

 

Ik zou even overleggen met een incassobureau. Als het incassobureau mogelijkheden ziet, dan verhalen ze namelijk ook alle incassokosten en de wettelijk verschuldigde rente op de debiteur. Als er kans op verhaal is dan krijg jij namelijk je vordering met de wettelijke rente binnen en kan het geheel afgesloten worden.

 

Mocht je de vordering niet kunnen incasseren dan kan je bij de inspecteur in ieder geval een verzoek doen om de BTW op deze vordering terug te krijgen.

 

Succes ermee,

 

Groet,

Richard Overweg

Leeg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.