Ik heb een bedrijf in Engeland bereid gevonden om een 'dropship' website voor mijn sieraden op te zetten , klanten voor mij te vinden en mijn sieraden op die manier te verkopen voor een vergoeding van 20% per bestelling.
De klant betaald het bedrijf, ik krijg mijn bedrag -20% en de adresgegevens en verzend het pakketje naar de klant.
Ik weet nieteens of je dit wel dropship kunt noemen.
Tot nu toe verkocht ik al mn producten rechtstreeks aan klanten, nu dus via een bedrijf. Waar moet ik op letten?
De verzendkosten zijn voor nog voor mijn eigen rekening neem ik aan ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sjemmie
sjemmie
Ik heb een bedrijf in Engeland bereid gevonden om een 'dropship' website voor mijn sieraden op te zetten , klanten voor mij te vinden en mijn sieraden op die manier te verkopen voor een vergoeding van 20% per bestelling.
De klant betaald het bedrijf, ik krijg mijn bedrag -20% en de adresgegevens en verzend het pakketje naar de klant.
Ik weet nieteens of je dit wel dropship kunt noemen.
Tot nu toe verkocht ik al mn producten rechtstreeks aan klanten, nu dus via een bedrijf. Waar moet ik op letten?
De verzendkosten zijn voor nog voor mijn eigen rekening neem ik aan ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31518-dropship-bedrijf-voor-handgemaakte-sieraden/Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag